MAJLIS MENANAM BATU ASAS RUMAH UDA JOL  

Posted in

Sila click photo untuk meliat photo-photo yang lain..


Akhirnya....Selesai jua saya mengumpul2 kan dan seterusnya mengupload gambar2 yang telah sekian lama uda jol menunggu. Sori da...faham2 lah uda anak buah uda sorang ani...Better late than never...

Pada 28hb Ogos 2008 (lawa ah datenya), our uda telah mengadakan Majlis Menanam Batu Asas sebenarnya dipanggil menapak, sempena rumah baru yang akan dibangunkan secepatnya...hehe. Majlis diadakan dengan meriah sekali...akan tetapi mata saya terlalu lah kabur. Hahaha....mana nda, timenya ialah pukul 5.30 pagi. Tempat bagi Majlis tersebut ialah di sebelah rumah nini kami. Orang yang diamanahkan untuk menapak ialah Nini Haji Manap...Terima Kasih di ucapkan bagi wakil keluarga uda..

Beberapa orang photographer sendiri (HIP) telah d jemput, seperti Dayang Ejo, Awang Pjal dan saya sendiri untuk mengambil photo bagi acara pada hari or should I say pagi pagi tersebut. Semasa saya sampai d tempat acara itu, hanya uda dan nini saja menyambut kedatangan kami. Saya bersama2 dengan adik saya, Alai telah memecah rekod kerana menjadi orang yang pertama hadir di Majlis tersebut...Semangat Ler...Setelah itu, Dayang Ejo datang membawa barang2 kateringnya, tapi nda ya telawan brg katering nini, "Kettle Antique" telah dikeluarkan especially for Majlis ini and hanya uda lah orang yang sangat beruntung.

Dengan kehadiran saya dan Ejo...suasana pagi yang hening menjadi sangat meriah sekali..biasa....penceriah suasana. Hahaha...Antara yang hadir ialah...wah ramai kalau kan di sabut semua2nya. So liat saja photo-photo yang ada ah...ada yg nda tecapture gambarnya pasal attendancenya LATE (sapa tu?). Jan heran juga, ada muka2 yang tak dikenali didalam photo-photo, orang-orang itulah Penggali-Penggali minyak tanah...hehehe. Sempat jua kami bersiar-siar di Resort nini didepan rumah nya...Hehehe...(Siuk kali ah...To team, Salwa bawa tani bbq tu nanti di resort ah udah ya balik cuti...)

Anyway, cerita sepenuhnya sila layari blog Dayang Ejo di www.glamorous110@blogspot.com. sebab ada beberapa kejadian yang tak dapat dilupakan pada pagi tersebut..haha...steady usu..Akan tetapi, teramatlah sedih sekali dimana, saya terpaksa rushing balik sebab ingin meneruskan tugas saya pada hari tersebut...bekaja!

Well, anyway..Majlis telah bejalan dengan lancar dan segalanya telah selesai seperti yang direncanakan. Alhamdulilah...

To our uda & antie nana: Tahniah kerana telah mejaya membangun sebuah rumah idaman...

Sekian...Harap-harap uda suka..:)

p/s: Uda...udah ku save tu dalam CD gambar-gambar uda ani.
To galery...

This entry was posted on 3:23 PM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment